Basen – dlaczego warto

Basen - dlaczego warto

To może wydawać się dość oczywiste stwierdzenie, że język jest kluczem do skutecznej wzajemnej reklamy kulturowej. Jednakże fakt, że firmy uporczywie nie sprawdzają implikacje językowe nazw firm i produktów, slogany pokazuje, że kwestie te nie są odpowiednio uwzględnione.

Świat reklamy jest pełno przykładów językowych poprzecznych gaf kulturowych. Z bardziej komicznych było wprowadzenie Forda z „Pinto” w Brazylii. Po obejrzeniu sprzedaży powiedzie, wkrótce sobie sprawę, że to ze względu na fakt, że Brazylijczycy nie chcą być postrzegane prowadzenia samochodu oznacza „małe genitalia samców.

Język musi być również analizowane pod kątem jego przydatności kulturowego. Na przykład hasło zatrudniony przez producenta gier komputerowych, EA Sports, „Wyzwanie Wszystko” podnosi burczy dezaprobaty w społeczeństwach religijnych, czyli hierarchiczne, gdzie harmonijne relacje są utrzymywane przez wartościach poszanowania i braku konfrontacji.

Konieczne jest w związku z tym, że język być dokładnie analizowane w dowolnym przekroju kampanii reklamowej kulturowego

Style komunikacji w Cross Cultural Reklama

Zrozumienie, w jaki sposób inne kultury komunikowania się kampania reklamowa pozwala mówić do potencjalnych klientów w sposób ich zrozumieć i docenić. Na przykład, style komunikacji może być wyraźna lub dorozumiana. Wyraźne http://www.speed.auto.pl/faq komunikatora (np USA) zakłada, że ??słuchacz nie zna podstawowych informacji lub zagadnień pokrewnych do tematu dyskusji, a zatem stanowi to sami. Niejawne komunikatory (np Japonia) Zakładam, że słuchacz jest dobrze poinformowany w tej sprawie i minimalizuje informację przekazywaną na założeniu, że słuchacz zrozumie z implikacji. Wyraźne komunikator znajdzie niejawna styl komunikacji niejasne, natomiast niejawna komunikatora by znaleźć wyraźny styl komunikacji przesadzone.

– autor artykułu

Author: highdive.pl

Share This Post On