Basen a sylwetka

Basen a sylwetka

Nawet najprostszy i najbardziej brane za pewnik aspekty reklamy muszą być kontrolowane pod pole karne mikroskopem kulturowego. Kolory, Liczby, symbole i ilustracje nie wszystko tłumaczyć dobrze w różnych kulturach.

W niektórych kulturach istnieją szczęśliwe kolory, takie jak czerwony w Chinach i nieszczęśliwych kolorach, takich wyposażenie biura jak czarny w Japonii.http://torby.pro/oferta/torby-papierowe Niektóre kolory mają pewne znaczenie; zielony jest uważany za kolor specjalny w islamie, a niektóre kolory mają plemienne stowarzyszeń w niektórych częściach Afryki.

Wiele hoteli w USA lub Wielkiej Brytanii nie mają pokój 13 lub 13. piętrze. Podobnie Nippon Airways w Japonii nie mają numerów siedzeń 4 lub 9. Jeżeli istnieją numery z negatywnymi konotacjami za granicą, prezentując lub pakowania produktów w tych liczbach, kiedy należy unikać reklamy.

Obrazy są również wrażliwe kulturowo. Zważywszy, że jest powszechne, aby zobaczyć zdjęcia kobiet w bikini na plakatach reklamowych na ulicach Londynu, takie obrazy spowodowałoby oburzenie na Bliskim Wschodzie.

Wartości kulturowe w Cross Cultural Reklama

Gdy reklama za granicą, wartości kulturowe leżące u podstaw społeczeństwa musi być starannie przeanalizowana. Czy istnieje religia, która jest praktykowana przez większość ludzi? Czy kolektywistyczny społeczeństwo lub indywidualistą? Jest zorientowane na rodziny? Czy to hierarchiczny? Czy istnieje dominująca ideologia polityczna czy ekonomiczna? Wszystkie one będą miały wpływ na kampanię reklamową pozostawione bez rozpoznania.

Dla przykładu, w reklamie, która koncentruje się na indywidualnych sukcesu, niezależności i podkreślając słowo „ja” będzie otrzymała negatywnie w krajach, gdzie praca zespołowa jest uważane za pozytywne jakości. Buntu lub brak szacunku dla władzy zawsze należy unikać rodzinnie lub hierarchicznych społeczeństwach.

Reasumując, możemy zobaczyć, że zasady metę reklamowej aż do przekroczenia zbyt reklamy kulturowej. To jest – znać swój rynek, co jest dla nich atrakcyjne i jakie są ich aspiracje. Krzyż reklamy kulturowe po prostu o zdrowym rozsądkiem i analizy, jak różne elementy kampanii reklamowej mają wpływ kultury i modyfikując je jak najlepiej mówić do grupy docelowej.

– autor artykułu

Author: highdive.pl

Share This Post On